środa, 21 maja 2014

Tesco

Bardzo podoba mi się strategia działania sieci marketów Tesco. W ubiełgym roku w Polsce ruszył handel internetowy, który jest wyjściem na przeciw oczekiwaniom Polaków, którzy mają co raz mniej czasu. Mechanizm działania jest bardzo prosty. Wybieramy produkty, płacimy oraz ustalamy termin dostarczenia zakupów. Jest także możliwość zamówienia zakupów przez internet, a odebranie go osobiście bez wchodzenia na hale. Innowacyjne ? Nie do końca. Już kika firm wprowadziło ten sposób handlu, ale jeszcze nikt nie zrobił w takiej skali jak robi to Tesco. Od lat Brytyjska firma jest motorem napędowym zmian oraz innowacji w handlu. Po zmianie cenówek w marketach na elektroniczne, wprowadzenie handlu internetowego czas na kolejną nowość. W Londynie trwają testy oraz badania do nowego projektu. Program Shop&Go, bo tak brzmi jego nazwa polega na robieniu zakupów na hali, ale dostarczeniem zajmie się Tesco. Klient robi zakupy, płaci w kasie i zostawia zakupy. Następnie podaje datę w której chce aby towar został dostarczony(jest możliwośc dostarczenia już tego samego dnia).
Jest to kolejna próba zwiększenia koszyka zakupów klienta. Będąc w markecie niejednokrotnie rezygnowaliśmy z zakupoów czegoś ciężkiego, aby nie musieć dźwigać tego do domu. Jeśli testy przebiegną pomyślnie zapewne w niedługim czasie bedziemy mogli skorzystać z tej usługi w naszym kraju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz