poniedziałek, 26 maja 2014

strefa przykasowa

Nie tak dawno pisaliśmy o znaczeniu strefy przykasowej dla sklepów. Dobrze zarządzana strefa może przynieść 5% obrotu całego marketu. Otóz Brytyjskie Tesco zlikwiduje ze stref przykasowych słodycze i czekoladę. Powodem tego działania jest przeprowadzone badania, które wykazały, że prawie 70% klientów chciałoby, aby z kas zniknęły te produkty gdyż to ułatwi im robienie zdrowszych zakupów. 
Kolejny nowy trend ze strony Tesco. Na prawdę jestem pod wrażeniem ich działania. Jaki ? Poprostu przyciągną do siebie klientów, którzy chcą uniknąc kas ze stojakami impulsowymi na których są słodycze. W Kauflandzie w tej chwili istnieją kasy dla rodziców z dziećmi, gdzie nie ma w/w produktów. Kto pójdzie za tym trendem. Czy przetrwa ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz