Handel rozwija się dzięki chęci zakupowej klientów. Każdy z nas słyszał opinie, że kiedyś robili solidne rzeczy. Tak właśnie było. W drugiej połowie XX wieku Mercedes wyprodukował auto, które było praktycznie bezawaryjne. Omal nie poszedł na dno. Dlaczego ? Auta się nie psuły, nie potrzebowały części zamiennych, a klienci nie chcieli kupować nowych. Każdy producent miał ten sam problem. Rozwiązanie przyszło wkrótce, a skutki tego możemy obserwować w naszym codziennym życiu.
Ile razy byliście zdenerowowani na psujące się w domu urządzenia elektryczne. "Dopiero kupione, a już zepsute" Krótka żywotnośc produktów pozwala na rozwój firm. Klient czesto zamiast naprawiać np stary TV kupi nowy, bo mu się nie będzie opłacało pakować pieniędzy w przestarzałe technologie skoro już są nowsze. Dlaczego tak się dzieje ??
Film który chcę wam pokazać pozwoli wam na poznanie prawdy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz